Zero carbs or sugar

Jag har inte ätit en endaste kolhydrat eller något med socker på de senaste elva dagarna. Däremot slank det ner några smågodisar igår och även några ikväll, men jag är riktigt stolt som har hållit mig ifrån.

Resultatet är -2 kilo. Hurra till mig!

Nu håller jag mig tills på torsdag då jag ska springa (gå/lunka/jogga) Vårruset tillsammans med vårat lag från Tväråbäck. Då blir det svårt att hålla sig borta från picknickkassen vi får när vi går i mål. Nästa helg ska jag även på garagefest med jobbet, vilket jag ser fram emot. Jag ska ladda upp inför den kommande jobbstarten i juli. Samma dag ska Sebbe-man på firmafest, så lillgumman får vara hos mormor, där vi kommer att sova över också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0