Vårruset 2012

Yes! Jag är så stolt över mig själv som gick i mål på flera minuter tidigare än vad jag trott. Mitt mål var under 40 minuter, då jag trodde att jag skulle gå den mesta av biten, men jag spurtade in på 35:21 min!

Jag sprang ungefär 4,5 kilometer och gick resten på tre mikropauser för att hämta mer energi. Trodde aldrig att jag hade kraften att orka springa så långt, då jag aldrig löptränat förutom under gympan.

Bra jobbat Linda!

Nu känner jag mig ännu mer laddad inför mina träningspass (som de senaste sex veckorna legat på 5 pass i veckan). Det är bara att fortsätta kämpa på så kanske jag kan få fler bra resultat att vara stolt över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0