Egentid

Snart har jag haft fyra timmar för mig själv då Cindy snällt ligger och sover i vagnen under carporten. Har hunnit med att träna ett pass på 45 minuter, städa, plocka, diska, tvätta, skura toaletterna, vika tvätt, se teve, sitta vid datorn, ringa några samtal... Det är helt underbart att man kan hinna så här mycket fast man är mammaledig till en 1-åring.

Igår ringde jag jobbet och bekräftade att jag ska börja jobba den 9 juli. Mitt i sommaren och semestern, vilket känns lite tufft, men det är bara att bita ihop. Jag får i alla fall en lugn start. Har ju trots allt varit hemma sedan december 2010.

Häromdagen tyckte Cindy att det var en bra idé att sola, fast det tyckte förstås inte vi :)

Nu har lillungen vaknat, så dags att sätta igång att leka lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0