Träningsvärken

Nu är det riktigt gött väder ute, så ska bara skynda mig att göra bort lite ärenden och svara på mail på datorn och sedan lägga mig i solstolen. Cindy kommer förhoppningsvis att sova gott i vagnen några timmar då hon varit vaken ända sedan Sebbe klev upp vid sex-tiden.

Vi blev bjudna på rolig playdate i Tavelsjö idag, men jag har ingen ork att pallra mig iväg då kroppen är så trött. Träningen på Mamma Boot Campen har verkligen trappats upp ytterligare (vilket är hur roligt som helst), men träningsvärken har tagit över för ett tag. På förmiddagsträningen igår hade jag bara 50% att ge. Gympaträningen igårkväll gick dock betydligt bättre då det är helt andra övningar.

Ikväll springer vi ett lag från Tväråbäck Vårruset, vilket jag ser fram emot. Jag siktar på att kunna springa ett litet tag i alla fall, då jag är långt ifrån en löpare. Under tiden får Cindy följa med Sebbe på fotbollsträning.

Cindy fick gunga på skolan igårkväll innan träningen.

Imorgon lämnar jag Cindy hos sin farmor en sväng så att jag kan göra bort alla inköp runt omkring stan. Jag har en låååång lista, som inkluderar en hel del bröllopsgrejjer. Ska nog faktiskt beställa min ring också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0