Altanhäng

Det är sällan jag ställer in en träning frivilligt, men när jag och Cindy vaknade imorse insåg jag att jag inte alls hade lust att sätta mig i bilen och åka till stan. Just nu stormar och ösregnar det, så vädret bjöd verkligen inte in till utomhusträning. Istället har vi krupit ner under en filt och sjungit om Pippi Långstrump och Kalle Teodor, Cindys två favoritlåtar.

I helgen har vi äntligen invigt våran altan för i år. Vi har i princip bott där ute de här dagarna, och ätit varenda måltid där. Cindy är i extas då hon fått så mycket mer utrymme att härja runt på. Hon springer ut och in, och in och ut. Det är verkligen härligt att se. Som mest hade vi 45 grader varmt, så det är ju verkligen tur att vi kan öppna upp alla fönster och skjutdörrar så att vi får in lite luft.

Cindy nöjer sig med en body där ute och jag och Sebbe kör shorts och bikini. Jag tror till och med att vi fick lite färg då vi plockade fram solstolarna igår.

Nu ser vi fram emot flera månader som vi kan njuta av våran härliga altan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0