Stövelgång

Det var bara en liten reaktion på sprutorna som gjorde att Cindy fick feber igår, men idag är det lugnt igen. Det ska bli roligt att se hennes reaktion när Sebbe kommer hem idag, eftersom hon aldrig fick träffa honom igår. Han var så trött igårnatt när han jobbat klart att han sov över hos sin pappa i Bjurholm.

Jag och bebis har varit ute i det sköna vädret och övat gång med stövlar. Det är inte helt lätt att plötsligt få något så klumpigt på fötterna, men några steg kunde hon ta själv i alla fall.


Hon tyckte det var så roligt att när jag skulle sätta henne i vagnen igen gallskrek hon och stelnade ihop till en hård klump och sparkade med benen.

Som tur är så går det fort över. Vi fortsätter övandet här inne igen då hon har sovit klart.


Kommentarer
Postat av: Lina

Hittade sandalerna på skopukten. Hade hur mycket fint som helst :-) ja jag trodde det skulle bli bättre för henne med alla mediciner som gör att snoret å slem vill ut men inatt har det inte blivit många timmars sömn. Vaknat 1 gång i halvtimmen fram till 00:30 å sen fick jag sova någon timme iaf. Men det blir så tätt för hon å andas då vaknar hon å tar få ett tag å somna om. Vad söt Cindy är i sina stövlar :-)

2012-03-23 @ 06:50:41
URL: http://linnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0