Sjuk bebis och lyxig mamma

Fjärde natten av förkylning för Cindy, och jag tror knappt att jag fått en blund inatt. Hon vaknade var femte minut och satte sig upp och skrek. Var framme med nässugen och koksalt flera gånger, men inget hjälpte. Vid 01 tog jag tempen som visade på 39,1 grader, så jag suppade henne också. Efter det skickade jag ner Sebbe till soffan, så åtminstone en av oss skulle känna sig hyffsat pigg på morgonen.

Väl uppe på morgonen, så lämnade jag över lillan till Sebbe, och begav mig till Iksu Spa för en heldag med svägerskan. Vi båda fick presentkort för en spadag av våra karlar, så det här hade vi verkligen sett fram emot länge. Och som vi har haft det bra. Vi började med ett pass Indoor walking, och delade sedan på oss då jag gick på ett Body Pump pass och Helena till gymmet. Vi har också badat, suttit i varma källan, solat på playan och fått varsin massage behandling. Jag känner mig frääääsch.

Nu ska vi mysa med våran sjukling, och hoppas att nezerilen jag köpte idag, ska ge bättre resultat på nästäppan hos henne.


Imorse när jag for låg mina hjärtan och myste tillsammans.

Och nu har hon slocknat i soffan med pappas t-shirt. Sebbe tog tempen som fortfarande var hög och gav henne alvedon. Stackars liten.

Kommentarer
Postat av: Lina

Men liten då! Hoppas hon kryar på sig snart så vi kan ses.

2012-03-10 @ 19:26:02
URL: http://linnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0