Den absolut rätta och bästa


Nu hänger den här hemma, min bröllopsklänning! Efter lite beslutsångest, så insåg jag ju faktiskt att det här var den rätta klänningen. Den sitter som ett smäck på mig, och har inbyggd behå, vilket känns jätte skönt så att jag slipper tänka på det. Valet föll på en 2011's NIXA klänning, som jag köpte på Stallet i Vännäs.

Det känns bra att jag hittade just den här i Vännäs, då vi försöker att använda oss så mycket som möjligt av de tjänster som finns här ute. Vi vill såklart gynna den ort vi bor på! Hotellet fixar catering, min frisör i Vännäs har tackat ja till uppdraget att fixa mitt hår under hennes semester, blommorna kommer vi att beställa från den lilla blombutiken, och en hel massa andra ställen därifrån kommer hjälpa oss med att göra våran dag så bra som möjligt.

Förstår att ni är lite nyfikna på vad som döljer sig i den fina "likpåsen", men det får allt bli en överraskning som får vänta till Dagen D.

Kommentarer
Postat av: Lina

Så spännande! Å fick inbjudan idag ;-)

2012-03-21 @ 16:59:26
URL: http://linnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0