Brudbukett funderingar

Efter att ha kollat runt med kompisar som gift sig angående deras brudbuketter, har jag insett att jag inte alls har lust att lägga så mycket pengar hos en florist. En bukett kan kosta 1500 spänn, och dom pengarna lägger jag hellre på min ring. Jag ska göra min egen helt enkelt. Så svårt kan det inte vara. Det finns flera DIY-instruktioner på nätet, och jag vill ändå ha min bukett väldigt enkel.

Det här är mina favoriter just nu, som helt stämmer överrens med vårat färgtema.


För övrigt så finns det flera DIY-grejjer jag kommer att pyssla med till bröllopsfesten, som jag hoppas kommer göra det hela lite mer intressant.

Kommentarer
Postat av: Lina

Shit bananas vad dyrt det kan vara med brudbukett det hade jag ingen aning om, tror nog min mamma får ta å göra en, hon har gått trädgårdsutbilning o allt som har med blommor o göra och de hade en uppgift att göra just en brudbukett (det heter något speciellt när man gör buketter och sätter ihop blommor kommer dock inte på vad) så hon borde ju kunna det dära hon får definitivt göra min för som du säger lägger jag hellre pengar på annat kring brölloppet än just buketten. Tycker bild nr ett var grymt snygg :D

2012-03-23 @ 20:02:40
URL: http://www.linaslycka.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0