1-års dagen!

Hipp hipp hurra! Idag fyller våran älskade Cindy 1 år!

Det går verkligen inte att förstå hur fort tiden går... Vi låg ju nyss på BB med en pyttebebis, och nu har vi en tjej som till och med kan gå litegrann. Man får verkligen ta vara på varenda minut, och njuta av varje stund. Att vara mamma och pappa till henne är fantastiskt.

Vi väntar lite med paketöppnandet tills dess att Sebbe kommer hem från jobbet, men hon fick sig en överraskning imorse när hon fått en egen koja i köket. Hon slog på tapeterna och sa "naej, naej", hihi. Men nu kryper hon dit hela tiden och kollar in sitt lilla place.


Imorse kröp hon dit i pyjamas och började leka.

Och sedan när hon var nybadad och fräsh var det dags att spana in stället igen.


Här sitter man och har det bra :)

Ur lite dekorplast klippte jag ut "CINDYS KOJA"

Ugglorna jag sydde fick flytta in.

Korgen har jag målat två varv med vit färg, och innehåller lite leksaker och böcker. Hon fick även en tavla med text jag skrev ut på datorn.

Det verkar som att födelsedagsbarnet trivs jätte bra, och nu satsar vi på en riktigt härlig dag tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Lina

Så underbart fint! Blev inspirerad till nåt sånt jag med :)

2012-03-02 @ 20:05:49
URL: http://linnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0