Happy happy!

Efter tre veckor av skrik och gråt och fruktansvärda utbrott är nu Cindy äntligen tillbaka till sitt normala jag! Hela midsommarhelgen gick kanonbra och istället för grin har hon skrattat och busat hela dagarna lång. Så otroligt skönt att det är över (för denna gång). Nu ska vi mysa och ha det bra de två sista veckorna innan den här mammaledigheten är över. Då har jag varit hemma i 1 år och 7 månader och börjar att jobba igen. Det är med blandade känslor jag går tillbaka till lastbilskörandet och lämnar över rodret till Sebbe, men dom två kommer att ha det lika bra som jag har haft det! Han slipper ju åtminstone ha en liten knodd fastklistrad vid tuttarna i tio månader :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0