1 månad och 2 dagar kvar!

Ikväll har jag planeringskväll tillsammans med våran härliga toastmadame Camilla och hennes underbara syster Pia. Det är nu allt det sista ska falla på plats och jag ska studsa därifrån med en fullbockad lista... Iiihhhh! Nog för att mycket är klart återstår flera, flera samtal, inköp, fix och trix. Paniken börjar sakta komma smygande, men allt kommer att lösa sig tillslut. Det är jag övertygad om.
 
Det största orosmomentet är nog hur vi ska få ihop självaste bröllopsdagsmorgonen, då jag ska hinna till frissan, bli sminkad, hinna binda brudbuketten, tärnbuketten och två små corsager, samt fotograferas. Och äta och dricka innan man säger "ja" ska man visst också hinna med :)
 
Alldeles nyss ringde våran tilldelade vigselförrättare (vi fick inte honom vi hade önskat då det är semestertider), och bokade in våran provgång i kyrkan. Nu ska jag även ringa kantorn och höra om han kan spela våra önskemål.
 
Och nu återstår endast två dagar tills vårat stoppdatum vi satt till våra inbjudna gäster! Vi väntar fortfarande på slutgiltiga svar.
Bild: interflora.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0