Hej mitt i sommaren och semestern!

Mitt i all röra av bröllopsförberedelser, tidiga morgnar och långa arbetsdagar, en febrig bebis och totalt kaos här hemma, tänkte jag slänga in ett inlägg att vi i alla fall mår bra (förutom Cindy som har fått en släng av 40-graders feber igen). Det har uppstått lite komplikationer gällande bröllopet, som vi hoppas kommer lösa sig innan det är dags, och gör det inte det, har vi en back-up plan. Jag ringer fortfarande flera samtal om dagen för att boka och fixa det sista, och nu återstår egentligen bara allt lull lull och fix här hemma. Vi jobbar stenhårt på bröllopshäftet, och sätter all vår tillit till att våran gamla, hederliga skrivare vill vara vänlig och ge oss ett bra resultat.
 
Vi fajtar vidare i FITNESSFIGHTEN och har nu klarat av dag 17. Jag har endast valt att stå över en endaste träning, vilket jag är jätte stolt över. Halvvägs kunde vi konstatera att jag gått ner 2 kg och 9 cm midja! Sebbe hade gått ner 1,5 kg och 8 cm midja. Fantastiska resultat va? :) Den 20'e är det vägning och mätning igen.
 
Jag har jobbat jätte mycket i veckan, och har tagit på mig en massa övertids arbete, så Sebbe har fått sköta det mesta här hemma. Han gör ett strålande jobb, och det är lika roligt varje dag att komma hem till en supernöjd unge och en karl som har maten färdig (jättegod fitnessfighten-mat). Tyvärr har vi fått flera negativa kommentarer om våran utmaning, vilket är tråkigt. Vi mår i alla fall kanonbra och tänker inte lyssna på de trista kommentarerna vi får höra från alla möjliga håll. Nu är ju faktiskt mina resterande gravidkilon på väg bort och ingen kunde vara nöjdare än jag själv!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ni gör det för jävla bra, heja er!!! :-) å behöver ni en skrivare så har vi en riktigt bra här hemma så bara att hojta till :-) kram på dig

2012-07-17 @ 22:08:33
URL: http://linnaa.blogg.se
Postat av: Lina

Äsch vad är det för en tråkiga kommentarer! HEJJA ER SÄGER JAG BARA! :) tycker ni är super duktigt och vad kul att göra något sådant tillsammans!

2012-07-18 @ 20:16:01
URL: http://www.linaslycka.se/
Postat av: Lina

Äsch vad är det för en tråkiga kommentarer! HEJJA ER SÄGER JAG BARA! :) tycker ni är super duktigt och vad kul att göra något sådant tillsammans!

2012-07-18 @ 20:16:03
URL: http://www.linaslycka.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0