Dag 10 av 30

Jag har nu avslutat min mammaledighet och lämnat över till min blivande man, som blir hemma med Cindy tills hon börjar förskolan i augusti. Dom två verkar ha hur roligt som helst på dagarna med en massa bus och lek hela tiden. Sebbe har också fått välförtjänta sovmorgnar tillsammans med henne. Själv kliver jag upp klockan 5, för att åka till jobbet. Än så länge har det känts bra, och jag trivs med att kuska runt stan i lastbilen. Att stressa hade jag dock glömt bort hur det känns, så det är en ny upplevelse. Imorgon sticker jag iväg på en långtur utanför stan jag aldrig kört förut, men hoppas på att det kommer att gå bra.
 
Idag är också dag 10 av FITNESSFIGHTEN, och än så länge går det otroligt bra. Vi hade en liten fuskkväll i lördags då vi åt skaldjur och drack vin tillsammans med Pelle och Camilla, innan vi åkte ner på Nordic Rock och såg John Fogerty tillsammans med tusentals andra. Det var för övrigt superskoj!
 
Mitt sötsug är helt borta (det är otroligt!), jag känner mig energisk och märker resultat på kroppen. Ännu har jag inte fuskat nåt på träningen, så det är 10 härliga pass jag har bakom mig nu i rad. Sebbe gör det han känner att han klarar av, cyklar och styrketränar.
 
Under dag 10 har man också första mät- och vägdagen:
- 1,5 kilo
- 6 cm i midjan
 
SÅ NÖJD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0