Utmattad

Det fortsätter att gå sönder saker här hemma. Diskmaskinen gör inte längre rent, konvektorelementet vi har stående uppe i badrummet slutade fungera idag och avgassystemet till skruttbilen är av. Snart har vi nog avverkat alla tekniska/elektriska prylar vi har. Alltså dom svindyra sakerna. Jippi.

Jag hade super roligt på gympan igår, och det gick jätte bra! Någon gång fick jag total hjärnsläpp, men lyckades improvisera, och brudarna slapp bli ståendes. Passet var jobbigare än jag trott, och när man både är nervös, pratar och ska peppa alla andra får man ta i lite extra.

Nu när lillan sover förmiddag har jag äntligen bara kunna sätta mig ner i soffan utan att öva steg och takter, som jag gjort den senaste tiden. När hon vaknar och ätit lunch ska vi iväg till Ica Maxi och storhandla. Som vanligt är det inte det ultimata att ha med sig en unge, men det får gå ändå. Som tur är kan man muta henne med en gratis banan som dom bjuder barnen på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0