Just dance

Höll just på att gå igenom gamla skivor för att försöka hitta ytterligare ett gympapass jag gjort. Hittade istället massa bilder från året då jag bodde i Usa. Där var jag med i skolans danceteam (inte cheerleading alltså), då vi tränade varje dag efter skolan var slut. Trots det, gick jag upp nästan tio kilo på tio månader. Det kändes inte ett dugg roligt. Däremot var det såå roligt att dansa!

Vi kom tvåa i Iowa State Championship, vilken känsla!

Vi uppträdde på de flesta basket- och fotbollsmatcher, och reste runt i hela staten för att dansa.






Vi bytte outfits inför varje uppträdande, och den ena var roligare än den andra. Alla bilder är från 2003/2004, då jag var 17 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0