Hoppas vi är friska nu.

Nu har jag kraft nog att kunna sätta mig vid datorn en stund. I förrgår låg Sebbe och Cindy och hade ett sovmaraton tillsammans, då båda var så hängiga att de inte orkade med något annat. Jag sprang omkring och dolade på med allt möjligt, skottade snö, tvättade och lagade mat. Efter middagen vart jag så magsjuk, att jag fick ha ett eget maraton fram och tillbaka till toan. I sju timmar höll det på innan jag äntligen fick sova lite. Efter sista svängen vart jag så yr i skallen att jag föll ihop på golvet och Sebbe fick komma och hämta mig.

Jag önskar ingen, inte ens den värsta fienden magsjuka. Fy tusan så hemskt.

Igår orkade jag ingenting, utan låg och vilade hela dagen, men idag känner jag mig pigg igen. Tur är väl det, för nu är Sebbe tillbaka på jobbet.

Just nu känns hela huset förpestat av sjukdom, så det krävs en storstädning och vädring för att bli av med detta. Ska genast sätta igång, nu när Cindy sover.

Har pratat med en granne som får komma med traktorn och skotta åt oss, då det är en alldeles för jobbig uppgift för båda oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0