Ghost town

Hej alla!

Jag finns här, men har visst inte synts till på sistone. Vi verkar ha drabbats av något riktigt spöklikt här ute i Tväris, all vår elektronik strular/går sönder/fungerar ej. Vi köpte en ny 3D teve på mellandagsrean, som det tog hundra år för oss att få till som vi ville. Förstärkaren lever sitt eget liv, Sebbes splitternya PS3 har vi fått lämna tillbaka för det levde om något fruktansvärt, även hans mobil strular och gör lite som det vill. Sedan gick min dator sönder, och den är stendöd! Man blir så fruktansvärt ledsen när man har alla bilder och dokument sparade. Som tur är har vi bränt ut det mesta och resten finns kvar på kameran.

Så nu ikväll har vi köpt oss en ny bärbar dator, och nu sitter jag alltså här i soffan och premiärbloggar. Den här manicken kan jag till och med ta med mig upp i sängen, vilket jag tycker är fantastiskt.

Ska utforska den här, och sedan krypa till kojs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0