Tur någon av oss är teknisk i alla fall

Ikväll väntas inte karln hem förrän sent, då han håller på att läras upp inför en ny uppgift på jobbet, nämligen att kalibrera ögonlasermaskiner. Snubben är alltså lastbilschaufför, så hur de två yrkena hänger ihop har jag ingen aning om :) Men lite spännande låter det i alla fall att kombinera lastbilskörning på dagen och sedan grejja på med något så tekniskt som sådana maskiner några kvällar/nätter per månad, så som jag förstod det. Hejja Sebbe.

Nu är det dags för matlagning, och på dagens meny står kyckling med en massa vispgrädde samt tillbehör, och storkok på laxgryta som jag ska fixa åt lillan. Dags att rycka upp mig och pallra sig till köket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0