Vårväder

Det var åtta grader varmt när jag och Cindy var ute och lekte efter lunch. Jag var tvungen att leta reda på mina gamla sandlådeleksaker så att hon skulle ha något att roa sig med ett tag. Va skönt det ska bli när snön verkligen är borta så att hon kan få börja leka i sandlådan vi har här ute. Förra hösten skottade vi ur all sand och ersatte med ny, då tyvärr hela grannskapets katter verkar gilla att bajsa där i. Det gör mig så förbannad att dom inte förstår bättre. I år ska vi ha ett lock, så att det inte händer samma sak igen.


Nu när snön är borta på vägarna så går det betydligt bättre för Cindy att gå utan att ramla hela tiden. Idag gick vi fram och tillbaka till postlådan, vilket i vårat fall är ungefär 200 meter, utan att drutta i backen mer än fem gånger. Duktig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0