Träning

Det var inte helt frivilligt jag släpade mig upp igår morse för att packa bilen med vagn, barn och träningsutrustning. Under natten hade det kommit 1,5 dm snö, så det kändes inte så lockande att träna utomhus.

Va fel jag hade! Det var ett helt perfekt väder, lagom temperatur, Cindy sov sig igenom hela MBC - Mamma Boot Camp passet, och vi var 15 mammor som kämpade med våra övningar. Den här gången fick jag verkligen ta i när jag skulle uppför backen med Cindy i vagnen, då jag hade en rejäl träningsvärk sedan passet i måndags.

Den här sortens utomhus träning har jag aldrig sysslat med förut, men det är verkligen något som passar mig.

Bild: Mamma Boot Camp Sundsvall.

Utöver MBC på morgonen ledde jag ett gympapass på kvällen här i Tväris. Det var bara synd att vi endast var fyra stycken tappra tjejer som letat sig till gympahallen. Jag hade i alla fall jätte skoj som vanligt, och kunde absolut lägga mig stolt över dagen.

Idag har jag dock träningsvärk i varenda del av kroppen, men som tur är så är det ju en skön känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0