Precis enligt schemat

Det slutade som tur var att både snöa och regna imorse, precis lagom till MBC-passet som jag körde i stan. Den här gången körde vi intervall träning, och jag la verkligen i en högre växel då jag joggade med vagnen under tiden. Det är fruktansvärt jobbigt, men det börjas kännas bättre och bättre med löpningen då vi springer en hel del på gympan också. Cindy var ett utmärkt barn även idag då hon sov exakt hela tiden.

Förra veckan lyckades jag få in mina fem planerade pass:

Måndag: Mamma Boot Camp 60 min.
Tisdag: Vila
Onsdag: Mamma Boot Camp 60 min + instruera medel/intensiv gympa 60 min.
Torsdag: Vila
Fredag: Aerobics 45 min.
Lördag: Vila
Söndag: E-fit (Effektiv Funktionell Intensiv Träning) som en annan instruktör leder här i Tväris 60 min.

Nu satsar jag på en lika bra träningsvecka som denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0