Mamma Boot Camp

För att peppa mig ytterligare inför min träningsutmaning har jag nu anmält mig till Mamma Boot Camp som börjar i Umeå nästa vecka. Jag såg annonsen i Vk, och vart genast intresserad. Mamma Boot Camp är ett koncept som är grundat av Olga Rönnberg, känd som tränare i Biggest Loser Sverige.

De här passen leds av en utbildad instruktör där man får en säker, resultatinriktad träning för nyblivna mammor och även mammor till äldre barn. Alla kan vara med, oavsett om man fött med kejsarsnitt, har bäckenproblem, foglossning, ont i ryggen och som alla mammor – försvagade och uttöjda magmuskler.

Träningen håller till utomhus där man tar tillvara de redskap som finns till hands, såsom bänkar, trappor, stenar, stockar.

Bild: Olga Rönnbergs blogg

Som ni ser så kan man ha med sig barnvagnen, och jag hoppas att Cindy kommer att vara samarbetsvillig och ha ro att sitta i vagnen under en timme. Eller så får jag försöka söva henne en stund innan. Eller låna ut henne till en snäll farmor eller mormor *blink blink* :)

Så nu undrar jag om det är fler av er läsare som vill hänga på och träna? Det kommer säkert att bli superskoj! Mer info finns på www.lindblomma.nu


Kommentarer
Postat av: Lina

Ska verkligen fundera över det :) såg och lät spännande :)

2012-04-10 @ 14:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0