Helg shopping

Sebbe och Cindy hade inte alls lust att följa med mig för att göra en massa ärenden i stan idag, så dom stannade och lekte på hemmaplan istället. Jag däremot fick med mig praktiska träningskläder från Intersport för ett kampanjpris, så jag är mycket nöjd. Jag hämtade även ut Joannas tärnklänning hon ska ha på vårat bröllop, så nu ska den bara skeppas vidare till Sundsvall för ytterligare provning.



Cindy precis innan läggdags. Hon är överallt! Passar på att visa upp mammas nya pullover tröja, hennes traktor som hon fick idag, samt hennes pyjamas hon fått av Edwin.

Nu är det finalmatch 4 av 7 på teven, så det är dags att återgå till hockeyn. Just nu står det 1-1 mellan Brynäs och Skellefteå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0