Aj och oj

Både jag och Cindy har blivit snoriga efter påskhelgen. Det var kanske oundvikligt då vi träffade en hel del folk. Just nu känns det som att jag har ett rakblad i halsen, så det är inte alls speciellt skönt att svälja eller äta. För Cindys del brukar ju en förkylning innebära hemska nätter, så vi håller tummarna att det inte blir så jobbigt den här gången.

Då det har kräksnöat exakt hela dagen och vi inte har haft någon lust att gå ut, fick jag den briljanta idén att hämta upp min step-up bräda och köra ett pass framför Youtube idag. Det gick riktigt bra förutom att jag hade lite för lite plats i vardagsrummet för att kunna ta ut stegen ordentligt. Jag blev dock riktigt svettig och hann nästan klart hela passet innan Cindy bestämde sig för att vakna. Hon tyckte nog att det lät som en elefant som hoppade runt där nere :)

Just nu sitter Sebbe och svär framför hockeymatchen, och jag kan inte annat än hålla med då såklart vårat lag ligger under rätt rejält. Blir det ett till mål går vi nog och lägger oss istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0