Friday

Det ena bara avlöser det andra... Nu har jag tandvärk. Överallt i hela munnen. Hur är det möjligt egentligen? Sebbe surrar om att jag ligger och spänner mig på natten, men vad vet jag? Ligger väl möjligen lite på spänn för att gå upp och stoppa in tutten på Cindy 1-3 gånger per natt, men annars så sover hon ju. Är oerhört tacksam för att vi har en dotter som låter oss sova på natten. Visst, det finns undantag, men igår kväll gick hon och la sig 21, sov till 06.45. Åt en snutt och sedan "väckte" jag henne vid 08.45. Då ville inte ens jag sova mer.

Ska stöka undan här i huset nu då det vankas fest imorgon här i byn. Snälla farmor kommer hit och tar hand om Cindy medans vi befinner oss hela 250 meter härifrån (!) i Byarnas Hus och äter, dansar och dricker gott. Ska bli trevligt :)


Snubben och jag sommaren 2008 då det vankades svärmors-bröllop. Jag som brunett får ni inte se så ofta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0