Förhoppningsvis snart friska

Vi kämpar på här hemma med förkylningar och feber. Snart så är lillan feberfri, och hon mår mycket bättre nu och är piggare än förut. Nätterna har gått över förväntan och hon har sovit som en klubbad i 10 timmar på raken.

Jag hoppas att hon är så pass bra imorgon så att hon och jag kan fara och kolla när dom ställer upp pappas hus i Gräsmyr imorgon. Ska bli spännande, och fort brukar det ju gå! På en dag så kommer väl i princip hela huset vara ihopsatt. 

Trots att hon fortfarande hade feber igår fick hon testa gungan hon fick av sin mormor här i veckan. Satte upp den i uterummet på redan befintliga krokar, perfekt! Söta unge :)

 



Och så här gick det för någon dag sedan då jag stod och lagade middag. Stod med ryggen vänd mot henne och när jag tittar bak har hon vällt köksstolen över gåstolen. Det hördes ingenting, och tur är väl det för då gjorde hon i alla fall sig inte illa. Hon fortsatte istället att gnaga på sin mobiltelefon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0