Älskade unge

Mina dagar består av så mycket kärlek att jag med glädje skulle vilja dela med mig till dom som inte har någon.



Den här skruttan gör mig så otroligt glad varje sekund, och det är så härligt att veta att jag får vara hemma med henne om dagarna och ta del av allt som händer. 

Hur häftigt är det inte när man:

- Kryper runt på alla fyra och hon springer och jagar mig med gåstolen på hela nedervåningen.
- Sjunger "klappa händerna när du är riktigt glad" och hon klappar som en galning hela låten.
- Varje dag kommer och ska hämta henne när hon vaknat efter sina dagslurar och hon blir så glad att se mig att hon sprattlar med hela kroppen, klappar händerna och tjuter ut flera glädjerop.
- Frågar om mamma kan få en puss, och hon tar händerna runt ansiktet och ger en blöt kyss på munnen.
- Blåser på magen så att hon kiknar av skratt.
- Delar med sig av varannan tugga på smörgåsrånet.
- Sträcker upp armarna när hon vill komma upp och få en kram.

Love Love Love.



Kommentarer
Postat av: Frida

Åh! Världens sötaste Cindy!

2011-10-08 @ 16:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0