Oh yeah, it's a good day

Min annons som var med i dagens tidning gav resultat på en gång turligt nog. Två personer ringde och erbjöd mig att köpa deras skoskåp som bara låg och samlade damm. Lyckan är gjord :)

Cindy är ju expert på att studsa iväg till hallen och äta på våra skor, så vi behövde verkligen dessa tre skoskåp (vi har tre sedan innan också), så nu får vi nästan en hel vägg med bra förvaring. Dessa vita hade utgått ur Ikeas sortiment, och det kändes så trist att behöva köpa svarta eller röda då vi redan har vita.

De jag fick köpa var helt oanvända, och jag fick de för 100 spänn! I butik kostar de 349 kronor. Vilken lyckad annons.


Förhindra att Cindy äter upp våra äckliga skor: Check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0