Ikea

Vi åkte till Sundsvall igår för att gå på Ikea. Galet mycket folk, så att jag vart så stressad och kunde inte riktigt njuta av besöket. Vi gjorde dock en massa bra inköp till ett mycket billigare pris än vad vi räknat med. Prio nummer ett var ju en tevebänk, så idag har vi spenderat en hel del tid till att montera ihop den. Tyvärr är vi inte riktigt nöjda då vi tycker den vart för kort, så vi behöver komplettera med en extra del, då det var en sådan modell som man kan "plocka ihop" själv. Den är i nuläget 180 cm, men vi vill byta ut en 60 cm del till en 120 cm, så att den blir 240 cm. Hmm, krångligt, men ska visa bild senare.

Vårat skoskåp hade slutat tillverkats i den färg vi redan har hemma, så nu måste jag ut och annonsera på nätet och försöka få tag på en sådan ändå. Jobbigt!

Ramarna till mina moderna muséet planscher vart inte heller av då jag och Sebbe vart oense om storleken, haha :) Nu måste jag skicka min kära vän Joanna på Ikea och köpa såna till mig, hihi. Väldigt trist att vi inte fick upp dom idag!

Nu återstår bara att måla om våran fondvägg i vardagsrummet, så att vi får upp resten av inköpen. Efter 2 år är vi nu less på en knallorange vägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0