Helg!

Jag och Cindy hade lite ärenden på stan idag som behövde uträttas så vi tog en snabbis nere i centrum innan vi åkte till min brorsa så lillis fick äta lite. Sedan valde vi den perfekta dagen att storhandla på Maxi, nämligen löning och fredag eftermiddag, så självklart var ju hela stan där redan så vi fick trängas lite.

Tror dessutom Leffe var lite mallig när han fick styra runt barnvagn där inne ;-)

Annaes har vi haft en mysig kväll framför På Spåret, där Sebbe briljerade som vanligt. Jag förstår inte var han lagrar all information. Han kan de mest konstiga fakta, och särskilt om personer som ingen annan vanlig människa har någon aning om. Och musik såklart. Utmana honom i en musiktävling och han vinner garanterat!


Årets adventsljusstake är framme. Jag gillar att pyssla i ordning olika varje år, och det här är en blandning av Ikea, Lagerhaus, Rusta och lite man-tager-vad-man-haver-hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0