Gos

Vi tog oss ut på en promenad på eftermiddagen ändå. Det var skönt att komma ut och andas frisk luft. Vi gick bort till Nilsland, och nu på radion kom rapport om en riktigt allvarlig trafikolycka precis där. Både mamma, Sebbe och hans pappa ringde för att höra att det inte var vi som var inblandade. Huvva va hemskt...

Sebber är på väg till sina grabbars innebandyträning just nu, jag har lagt Cindy för andra gången idag och ska börja med middagen. Ikväll har jag träning, men har så ont i huvudet så jag får se hur jag gör.

När jag är borta på träning brukar pappan och lillhjärtat passa på att mysa bara dom.



Snart är det dags att klippa luggen på C förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0