Full fart framåt

Som vanligt går helgen alldeles för fort, och vi längtar redan till nästa då vi får vara hemma allihop tillsammans igen. På lördagskvällen överraskade jag Sebbe med ett biobesök bara han och jag. Vi lämnade Cindy hos snälla faster och kusiner, och kröp sedan ner i biofotöljerna med 3D-glasögonen på och såg Tintin, som vi asflabbade till. Så himla rolig film! Det var riktigt trevligt att komma iväg en lite stund.

Firade sedan Sebbe på söndagsmorgonen med presenter från jag och Cindy, som uppskattades. Vi drog sedan vidare på Algots dop i stan och käkade god smörgåstårta. Jag avslutade helgen med träning som gav mig träningsvärk i rumpan och vaderna.

Nu på morgonen har vi babysimmat och sedan lekt resten av eftermiddagen.

Pjuh.

Helt plötsligt igår förresten fick Cindy för sig att ta några krypsteg och dessutom sätta sig upp från liggandes. Hon försöker dra sig upp mot allt och nu vet vi vad vi har att vänta... Vi har inte längre en liten tjej hemma som nöjer sig med att sitta still. Nu hinner hon överallt, såklart dit hon inte får. Jag vet inte hur mycket smutsdisk hon hinner dra fram ut maskinen som vi får plocka in igen. Och jaa, vi måste bli bättre på att stänga luckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0