Bara fix

Oj, så trött man är... De senaste dagarna har Cindy velat sova till 8.30-9.00 någon gång, men imorse var jag tvungen att väcka henne redan vid 7.30, och man är ju aldrig så sömnig som när väckarklockan ringer. Fick lov att väcka upp henne så hon hinner sova förmiddagsluren innan vi ska ge oss iväg till Vännäs för att träffa alla mammor och barn och käka pizza tillsammans.

Sitter just nu och skriver en lista på allt som måste fixas här hemma gällande barnsäkringen. Det svåraste att lösa är alla kabelhärvor som vi har överallt. Alla dessa teknikprylar som min gubbe tycker är så himla viktigt är ständigt i vägen ;-) Ikväll ska vi testa att stoppa undan alla sladdar i en förvaringsbox och se om det är en bra idé eller inte.

Vi behöver också en gersåg så att vi kan färdigställa listningen i hallen. Fy skäms på oss som lämnat detta problem i två år nu. Som det ser ut nu så är tapeten väldigt lockande att bara ta tag i och riva loss. Cindy har såklart redan hunnit vara där och stoppat in några bitar i munnen. Det måste lösas genast.

Nu ska jag läsa tidningen i lugn och ro och sedan väcka mitt hjärta åter en gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0