Pyjamastjej

Här uppdateras det inte ofta tyvärr. Jag och Cindy umgås på dagarna i väntan på att pappan ska komma hem. Vi försöker åka iväg på utflykter någon dag i veckan så att vi får komma iväg en stund. Blir lite långtråkigt att vara hemma alla veckans dagar. Att åka till stan och träffa folk piggar upp.

I helgen hade vi "mamma-och-bebis/barn-träff". Så härligt att träffa tjejerna ett tag och surra strunt och kolla hur ungarna leker tillsammans.

Just nu har vi planer för varenda helg ända till i slutet av juni, så det är bråda dagar. Jag försöker planera för dopet som kommer ske den 11 juni. Helgen före det åker vi till Stockholm då vi kommer dela upp oss och inte ses alls, vilket känns jätte trist, men jag och Cindy ska bo hos Frida och försöka oss ut och hitta på nåt. Jobbigt att sova utan Sebbe när vi ändå är i huvudstaden alla tre :(

Idag drar jag och bebis till Vännäs för att umgås på föräldragruppen. Gipsavgjutning av hand eller fot och massage stod visst på schemat. Skoj!

Här är lillongen våran i pyjamas med husvagnar på (något som står högt upp på önskelistan för mig och Sebbe):












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0