Mors dag!

I år får till och med jag fira mors dag, vilken grej! Det lär väl dröja ett tag innan Cindy kommer med en fin teckning eller några blommor hon har nallat ur rabatten och säger grattis, men jag blir i alla fall uppvaktad av snubben idag. Han håller just nu på att baka Leilas goda cupcakes med chokladfrosting. Längtar tills dom är klara, det luktar väldigt gott från köket kan jag lova.

Som vanligt regnar det så vi håller oss inomhus ännu en dag och dolar på med lite tvätt och städ en sådan söndag som denna.

Imorgon bitti väntar både klipp och färgning för min del. Har bokat tid i Vännäs för första gången med tanke på att det är så svårt att sticka iväg nå långt på grund av amningen. Ska proppa bebis med mat innan jag åker och sedan bädda ner henne i vagnen så får Sebbe gå ut och styra, så förhoppningsvis ska hon klara sig tills dess att jag kommer hem. I nödfall finns det som tur är mjölk i frysen.

På eftermiddagen sticker jag och Cindy iväg på föräldraträff än en gång. Mys!


Lattjo lajbans att slå pappa i fejjan!

Grattis till alla er mammor där ute. Ni gör ett förjäkla bra jobb! Å särskilt grattis till min mamma förstås :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0