Masse

Idag har jag och Cindy varit med föräldragruppen på babymassage. Några andra hade tillkommit så totalt var vi fyra mammor med bebisar. Mysig grupp. Vi masserade benen och fötterna på våra små, och alla verkade tycka det var riktigt skönt. Under den två timmar långa träffen skötte hon sig exemplariskt, satt i mitt knä och tittade runt. När vi skulle presentera oss kunde lika gärna lillan ha pratat för oss, för då satt hon och jollrade och snackade som mest :)

Var riktigt trevligt att träffa andra med lika små barn som gumman. Ser fram emot kommande träffar.

Har tänkt ta mig iväg till jobbet imorgon bitti och hälsa på. Får se hur pass pigg man är. Nästa stopp blir lunch på Sebbes jobb, och sedan ska jag ta mig en sväng på stan och leta amningsbehå och ett par brillor till Cindy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0