Storis

På Bvc imorse vägde lillan 3910 g, vilket innebär att hon ökat med nästan 200 g på bara tre dagar. Vilken duktig tjej! Nu ska vi utesluta ersättningen och jag ska helamma igen, och se om hon fortsätter att lägga på sig. Hoppas hoppas att det bara berodde på att jag hade sämre mjölk när jag var sjuk.

Det är rätt lustigt att varje gång man lägger henne på vågen pinkar hon ner sig. Just ja, på tal om kiss. Jag blev ju som sagt av med katetern i måndags och kan nu gå på toa själv. Vilken lättnad. Börjar känna mig som en riktig människa igen.

Hur som helst, bebis ökar i vikt och mamman har gått ner 12 av sina 20,5 graviditetskilon. Precis som det ska vara :)

Nu ska jag packa in Cindy i bilen för andra gången idag och åka och hämta Sebbe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0