Sovande under

Sebbe och Cindy sover i soffan. Jag far omkring som en duracellkanin i huset och fixar och donar nu när jag äntligen känner mig återhämtad från förlossningen och sjukhistorian.

Har skjutsat runt gumman i vagnen idag, men hon ville inte sova. Verkade rätt nöjd ändå där hon låg. Har börjat äta massor varje gång man ger hon bröstet. Oftast tömmer hon det ena så man måste ge henne det andra också. Sista målet på kvällen räcker inte riktigt mjölken till då hon äter för kung och fosterland så har gett hon en slurk ersättning. Sedan sover hon 3-4 timmar i stöten innan det är dags för att snutta tisse igen.

Ska fundera ut vad vi ska laga för middag innan mina sötisar vaknar igen. Älskar min familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0