Mamma och dotter mys

Det blir bara härligare och roligare och mer underbart att vara mamma för varje dag som går! Jag och gumman har jätte mysiga dagar tillsammans, även om hon förstås sover bort stora delar av den. Vi leker, sjunger, badar och myser ihop. Ibland är vi ute och går, och ibland sitter vi bara och tittar på varandra. Med en tre veckors bebis går det såklart inte att göra så mycket mer :)

Sebbe får passa på att mysa så mycket det går när han kommer hem från jobbet. Dom är så gulliga tillsammans. En av Cindys favoritplatser är fortfarande på pappas mage. Där kan hon ligga i flera timmar och se sig omkring.


Ibland har man tiger pyjamas...


Och ibland får man ta på sig en pyjamas som ser ut som en söt liten ko.

Kommentarer
Postat av: Lina

mys mys mys! :D Åh vad jag längtar efter min skrutt nu thihi!



Iofs har jag min stora tjej att mysa med, men det ska bli super kul att få det där bebis myset igen också. :D Barn är ljuvliga och det finns fasen inget större och ovärderligare än att få bli mamma. :D



Kramar

2011-03-28 @ 11:44:15
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0