Här hemma

Här hemma myser vi med våran dotter. Hon är riktigt snäll och sover mest hela dagen. När hon är vaken förtrollar hon oss med sina ögon och sina små pip. Hon älskar att åka i vagnen och i bilen. Att ligga på pappas mage på kvällarna är en riktig höjdare.

Amningen går bra. Hade dock inte föreställt mig att det skulle vara så kladdigt. Har så mycket mjölk att jag skulle kunna dela med mig till flera till. Har köpt en elektrisk bröstpump som jag ska testa nu, för tissarna är så spända att det gör ont.

Idag har dock varit en jobbig dag då jag fått en kateter inkopplad. Blev tappad flera gånger på förlossningen och BB, och har under veckan haft jätte svårt att kissa. Nu de två senaste dagarna har det gått 10 timmar mellan varje besök då det endast kommit några droppar. Så nu ska jag ha den här grejjen till och med måndag. Det gör fruktansvärt ont :( Känner mig helt färdig och det påverkar mig så mycket att jag fryser och svettas om vartannat och varenda muskel i kroppen värker. Ligger helst helt stilla under täcket. Sebbe har fått ge mig Cindy när det är dags för mat. Vilken jäkla tur att det finns pappa dagar. Han är enormt duktig och jag är så glad att jag har honom. Och våran lillgumma.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Härligt att allt är bra med lilltösen, tråkigt bara att du skall ha de så besvärligt.

Pappadagarna är fantastiska, iallafall när man har en fantastiskt pappa som insett vad de dagarna skall användas till :)

Hoppas du snart blir bättre och att ni får fortsätta ha det underbart med lillan.



Kram

2011-03-11 @ 08:50:52
URL: http://borjanparesten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0