Festligheter och sånt

Vi har firat midsommar hos min pappa i Gräsmyr, varit på Sebbes brorsas bröllop samt Cindys lillkusin Gustavs dop i helgen. Ena trevligheten avbytte den andra. Mycket skratt, samt lite gråtande och snörvlande i smyg under vigseln. Det är ju så härligt med bröllop att man inte kan låta bli att grina och bli alldeles sådär sprattlig och lycklig inombords.

Ryggen och bäckenet är inte bättre trots två besök hos naprapaten. Vill skrika rakt ut när jag plockar upp bebis, så känner mig inte alls i form just nu. Sebbes knä värker trots vilande. Oddsen för att det ska läka under dessa två resterande månader börjar kännas mindre och mindre tyvärr. Önskar att man kunde blåsa på det onda, som man gjorde när man var mindre, och vips så var det bra!

Sebbe har en lammgryta på spisen som jag längtar efter att hugga in på. Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0