Långväga presenter

Tror ni man blir lite överraskad när brevbäraren kommer ända fram till dörren med ett jätte stort paket från Usa! Wiiii, va glad man vart. Min familj som jag bodde hos under mitt utbytesår i Iowa 2003/2004 skickade med en massa smått och gott till Cindy.


Kläder, bok, sockar, choklad (till mig såklart), och ett paket som ska väntas med att öppna till jul.


Kolla in sockarna, hur söta är dom inte :) Cindy ska få mannekänga så fort hon vaknat från sin lur.


Jätte fin pekbok med underbart gulliga bilder. Och byxa och linne i dom amerikanska färgerna såklart :)


---Thank you so much for these wonderful things! Cindy will love wearing the clothes and socks, and the book will be perfect when we do start to read for her. Can't wait to christmas when she probably can open the gift for herself. Thanks for the beautiful letter, it was great to hear from you guys. I know Cindy will appreciate it a lot. Love, Linda---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0