Vecka 34



Magen i vecka 34 (33+0)

Börjar bli lite osäker om bebis vänt på sig än. Hoppas att hon gjort det så att jag slipper vara med om ett vändningsförsök. På onsdag ska vi till barnmorskan igen, så förhoppningsvis hinner hon slå en kullerbytta runt innan dess.

Vikt: +15 kg

På bilden syns mitt blindtarmsärr. Inte en bristning så långt ögat kan nå. Skönt!

Bebis hickar flera gånger om dagen, och är som mest aktiv då jag ska lägga mig och sova. Lägger jag mig på höger sida blir det protester där innifrån, lägger jag mig på vänster sida blir det likadant. Får oftast lägga mig på rygg tills hon lugnat ner sig. Ibland bökar hon så mycket så även Sebbe känner hur sängen får sig stötar. Bättre att ha en aktiv bebis där inne, för annars blir man alldeles för orolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0