Väggord



Idag fick jag hem väggordet i vinyl jag beställde i måndags (verkligen snabba ryck!). Tanken är att det ska sitta ovanför spjälsängen i sovrummet. Är helt till mig för att det är så fint. Läser dock i instruktionerna att man tidigast får sätta upp den efter 3-4 veckor på en nymålad vägg. Och att den bör sättas upp innan 4 veckor eftersom det är en färskvara.

Vi som inte ens har målat ännu! Panik. Sebbe är sjuk, och jag vet inte om jag klarar att måla tre varv i ett helt rum själv just nu.

Kom och hjälp mig...


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag blir ju lite inspirerad av allt ditt pysslande. Väggdekoren var superfin, får jag undra var på nätet du beställde den? :)

2011-01-13 @ 14:47:21
URL: http://friand.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe, va roligt =)

Beställde den från idetext.nu Kostade 189 kronor. Finns hur många sidor som helst som har just det väggordet, men varierar mycket i pris. Dyrast jag har sett är runt 400 kronor.

2011-01-13 @ 17:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0