Måndag

Dagen har förflutit bra. Fick sova ut imorse, trots att det strålar nå guförbannat neråt. Har fått för mig att det är bebis som lägger sig tillrätta, men vad vet jag.

Skulle åka buss till stan idag för att möta upp Sebbe. Väntade och väntade... Och väntade lite till vid busshållsplatsen. Sedan ringde S och berättade att en buss åkt av i Storuman. Kände att jag inte orkade stå still nå mer utan ringde upp Länstrafiken och mycket riktigt var det den bussen jag skulle med. 50 minuter senare kom bussen tillslut och jag fick kliva på. Då var jag redigt less.

Hur som helst så skulle vi på informationsmöte på Försäkringskassan angående föräldrapenningen. Helt värdelöst egentligen för jag känner att jag redan hade koll på det mesta. Sebbe sov sig nästan igenom mötet. Typiskt karlar. Men men, det gjorde då ingenting för det var inga världsnyheter vi fick reda på. Man kan läsa sig till allt på deras hemsida, så något sådant möte behöver man inte fara på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0