Tjockklump

Har sovit ända sen nyår känns det som. Fortfarande trött och slut. Sebbe ringde och väckte mig vid nio imorse, klev upp och käkade frukost och sen gick jag och la mig igen och sov några timmar. Då hade jag i och för sig redan legat vaken i tre timmar då gubben steg upp för att åka på jobbet. Så jag tyckte jag var välförtjänt av lite mer sömn.

Igår for vi ut på sparktur genom byn, och jäklar vilken fart vi fick. Det slutade dock med att jag vart less och fick ont i ryggen så vi styrde ihop sparkarna till ett fint tåg, och Sebbe fick skjutsa runt mig. Höll på skratta ihjäl mig när vi mötte folk efter vägen. Såg ut som en fetknopp där jag satt, och gubben fick ta i för kung och fosterland för att orka med två sparkar och mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0