Pissnisse

Lillans absoluta favoritsysselsättning är numera att hoppa/sparka/stampa/rulla runt på min blåsa. Ongen håller på att driva den blivande mamman till vanvett. Hör på detta gott folk... Inatt mellan 22.00 och 05.00 var jag uppe och pinkade 8 gånger! 8 gånger på 7 timmar. Det är så fruktansvärt jobbigt, och varken jag eller Sebbe får sova. Jag var dessutom vaken till 01, och roade mig vid datorn för att kroppen var totalt ointresserad av att sova.

Följde med Sebbe till stan idag då han for till jobbet. Fick klippa och slinga håret. Äntligen. Känns fräscht igen. Att sitta i frisörstolen var inte heller ett rent nöje då det gjorde så förbaskat ont i ryggen. Hela tre timmar satt jag ner och pinades. Nog vet man hur det känns att vara gravid allt.

Dessa eviga toalettbesök måste för allas skull upphöra genast. Please please please.

Gravidkroppen verkar vara väldigt lustig dock. Det är precis som att den försöker ställa om så att jag ska bli van med ständiga nattvak och sömn endast någon timme i stöten. Men nog vore det allt skönt om det kunde vänta ett litet tag till. Jag har ju trots allt 51 dagar kvar till beräknad utpluppning.

51 dagar. Jihoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0