Olovligt

Har gjort något idag som läkaren sa var ett stort "no, no" . Packade sparken full med återvinning och begav mig ut på tur. Hade tänkt att jag skulle gå lugnt och försiktigt, men av någon anledning kändes det mycket bättre att sparka sig fram. Var ju ett kanonföre nu när temperaturen var på minus/plus strecket. En tjockis i byn med tusen tomma mjölkkartonger upptravade på ett pensionärsfordon. Begav mig hemåt så fort jag var klar. Det känns fortfarande som vanligt, så tror inte det var någon fara. Hemskt skönt att andas friskluft.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Olovlig körning, ajaj :)

2011-01-24 @ 18:48:41
Postat av: Linda

Haha, ja så kan man ju också kalla det :)

2011-01-24 @ 21:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0