Inköpsdag

Tog bussen in till stan idag också för att S skulle slippa hämta mig. Lite mer ekonomiskt dessutom. Emilia hörde av sig och erbjöd sig att låna ut sin symaskin så jag köpte tyg till sovrummet. Fick även tag på den rosa färgen på Autoparts.

Efter det vart den en runda på apoteket för att köpa med sig lite nödvändiga grejjer till bebben. Salva, olja, termometer, amningsskydd osv. Nu har vi i alla fall ett startkit hemma som vi borde klara oss på. På Maxi köptes det första blöjpaketet för typ inga kronor alls eftersom jag fått hem en massa värdekuponger på nätet.

Nu är jag dock helt slut. Ryggen håller på att gå av, fötterna är svullna och värker, höften kanske hoppar ur led. Är lovad massage ikväll efter tevespelandet (ett nytt spel är inköpt och Sebbe är inne i den där nörd-världen igen), så det ser jag verkligen fram emot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0